تازه های لپ تاپ

بهترین لپ تاپ های استوک را از دست ندهید!

لپ تاپ استوک DELL Latitude E7440

E7240 از سری لتتیود دل، یک لپ تاپ ۱۴ اینچی با کیفیت ساخت فوق العاده عالی، پردازنده و صفحه نمایش خوب است. این الترابوک سبک، نازک و حرفه ای، بسیار مناسب محیط های کاری بوده و لذت کار با یک لپ تاپ تجاری را به بهترین نحو به شما منتقل می کند.

مشخصات لپ تاپ Dell Latitude E7440

پردازندهIntel Core i5 4310U
فرکانس پردازنده۲٫۰ گیگاهرتز
مقدار حافظه رم۴ گیگابایت از نوع DDR3 
حافظه داخلی۵۰۰ گیگابایت قابل ارتقا
پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics 4400
اندازه صفحه نمایش۱۴ اینچ
رزولوشن صفحه۱۶۰۰×۷۶۸
وزن۱٫۶۳ کیلوگرم

طراحی

Latitude 7440 دارای یک طراحی سیاه و سفید و جذاب است. درب نوت بوک از فیبر کربن نرم لمسی لمسی ساخته شده که شما را به یاد گوشی موتورولا Droid می اندازد ! این فیبر کربن توسط قاب آلومینیومی و لولاهای فولادی تقویت شده پشتیبانی می شود. شاسی زیری این لپ تاپ بر خلاف اکثر لپ تاپ ها که از جنس پلاستیک هستند، از جنس آلیاژ سه فلزی (Tri-Metal) ساخته شده و از استاندار نظامی MIL-STD-810G جان سالم به در برد ! این به این معنی است که E7440 می تواند دما و لرزشهای شدیدتری را نسبت به نوت بوک دیگر داشته باشد; به ویژه، نوت بوک های آزمایش شده با این استاندار نظامی آمریکا می توانند در دماهای بین ۳۲ تا ۹۵ درجه فارنهایت و در ارتفاعات بین منهای ۵۰ و ۱۰۰۰۰ فوت به خوبی کار کنند.

Dell Latitude E7440

دو لپ تاپ شرکت لنوو و توشیبا مدل های Lenovo ThinkPad T440s و Toshiba Tecra Z40 نیز کیفیت بدنه و مقاومتی کاملا مشابه ۷۴۴۰ دارند. صفحه کلید این لپ تاپ بسیار نرم و روان بوده و هنگام تایپ احساس خوبی به شما منتقل می کند. دکمه آبی رنگ موس در وسط کیبورد نیز زیبایی خاصی به این لپ تاپ داده است. البته لازم به ذکر است که ۷۴۴۰ هایی که به عنوان لپ تاپ استوک وارد ایران می شوند، تماما رنگ و دکمه وسط آن ها مشکلی است !

صفحه نمایش

لپ تاپ DELL E7440 با دو صفحه نمایش معمولی مات و لمسی براق در بازار موجود است. اغلب مدل صفحه معمولی به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر وارد بازار ایران شده است. بپردازیم به صفحه لمسی ۷۴۴۰ با اندازه ۱۴ اینچی و رزولوشن فول اچ دی که رنگ های واضحی را برای شما به نمایش می گذارد. هنگام تماشای تریلر “مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲″، ما از انفجار پرتقال جسورانه لذت بردیم و با سایه پر انرژی پرتوی مرد عنکبوتی تحت تاثیر قرار گرفتیم. همچنین مدل های مات با رزولوشن ۱۶۰۰×۷۶۸ نیز وضوح مناسبی به شما ارائه می دهد.

صفحه کلید

در تست کیبورد این لپ تاپ با تایپ ده انگشتی ۵۷ کلمه در دقیقه تایپ کردیم آن هم با نرخ اشتباه ۲ درصد که پایین تر از متوسط ۷۵ کلمه در دقیقه است. این موضوع نمی تواند ایرادی به کیبورد وارد کند چرا که به سرعت و توانایی تایپ ده انگشتی ما در دفتر کی لپ باز می گردد !

کارایی

کانفیگ در اختیار ما برای بررسی این لپ تاپ دارای یک پردازنده Core i5-4100U با پردازنده 2.0 گیگاهرتز و ۴ گیگابایت RAM و یک هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی است. این ترکیبی از اجزای سازنده، لپ تاپ را به سهولت کار چندگانه فعال می کند. با ۱۰ برنامه باز، از جمله برنامه دوربین، اینترنت اکسپلورر، Bing اخبار و فروشگاه ویندوز، ما یک قسمت از “خانواده گای” را در یک پنجره در حالی که بازی “برش طناب” در یکی دیگر از جریان داشت بدون هیچ تاخیری اجرا کردیم.

Dell Latitude E7440

گرافیک


گرافیک HD 4400 یکپارچه Dell Latitude 7440 برای بازی های سبک و جریان ویدئو مناسب است، اما انتظار نمی رود بازی های درخواستی سطح بالا را اجرا کند. در هنگام پخش “World of Warcraft” در رزولیشن اصلی لپ تاپ در تنظیمات خودکار، E7440 23 فریم بر ثانیه را در هر ثانیه پخش میکند. هنگامی که تنظیمات فوق العاده بالا میرود، این نرخ فریم به ۱۱ فریم در ثانیه قابل پخش تبدیل می شود.

نکته : این لپ تاپ استوک در کانفیگ های مختلف با پردازنده های i5، i7 صفحه نمایش های معمولی و لمسی IPS با رزولوشن متفاوت در بازار به فروش می رود.

ویژگی های مثبت

  • کیفیت ساخت عالی
  • عملکرد مناسب پردازنده های i5 و i7

ویژگی های منفی

  • بلندگوهای متوسط
  • دقت متوسط رنگ صفحه نمایش

لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T540p i5

دارای پردازنده ی Intel Core i5 4300m 2.6 GHz up to 3.3 GHz نسل چهارم و حداکثر سرعت پردازش ۳٫۳ گیگاهرتز

تمرکز این لپ‌تاپ روی عملکرد است نه سبک بودن و قابلیت تحرک پذیری بالا

لپ تاپ لنوو T540p مناسب برای اکثر کاربران حرفه ای ( گرافیکی در حد فتوشاپ و کرل – مهندسی و اتوکد – دانشجویی ) میباشد .

ادامه مطلب
بررسی ورودی Apple MacBook Air 2020 M1: CPU Apple M1 اینتل و AMD را تحقیر می کند

قابلیت استفاده از سیم کارت های ۳G و ۴G  رادارد.

گرافیک از نوع اینتل است که برای بسیاری از امور گرافیکی مناسب و کاربردی است . درنسخه های دارای گرافیک مجزا ، میتوانید با سرعت بیشتر بازی کنید و تصاویر با کیفیت تری داشته باشید

T540p هشت آزمایش نظامی آمریكا را از سر گذرانده است ، تست هایی از قبیل ، فشار بالا ، فشار هوای كم (۱۵۰۰۰ فوت) ، رطوبت ، لرزش ، درجه حرارت بالا ، درجه حرارت پایین ،  شوك دما و گرد و غبار ، از جمله این تست ها است 

علاوه بر این  پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه  ، قدرت و استحکام بیشتری را ایجاد می کند که در بدنه این لپ تاپ بکار رفته است

پرت های این دستگاه شامل VGA/2 x USB 2.0/ Mini DisplayPort /LAN /Dock /Headphone  microphone combo jack و دو عدد USB3  میباشد

قابلیت ساپورت کارت های MultiMediaCard, SD Memory Card, SDHC Memory Card, SDXC Memory Card نیز در این مدل گنجانده شده است

صدایی دالبی و واضح به بهتر شدن فراگیری صدا کمک کرده است

بلوتوث نسخه ۴ و کیبرد دارای نور پس زمینه و چیپ سیمکارت ۳G نیز به صورت آپشن وجود دارد

دارای صفحه ی نمایش ۱۵٫۶ اينچی با رزولوشن HD|1366×۷۶۸ و LED backlight

کیفیت دوربین ۷۲۰P است که برای ارتباطات اسکایپی مناسب است

باطری از نوع لیتیوم یون و با ظرفیت های ۵۶ وات ساعت و ۹۹ وات ساعت (۶ سلولی و ۹ سلولی ) ارایه شده است .

دارای درایو نوری با قابلیت جایگزینی با انواع هادر معمولی و ssd

برای ارتقا هارد و رم یا تمیزکردن فن لپ تاپ فقط کافیست درب زیر لپ تاپ که با چند پیچ ثابت شده است ، بازشود.

پورت های کاربردی و کاملی دراطراف لپ تاپ پراکنده هستند که با استفاده از درگاه داکینگ استیشن قابل افزایش هستند .

لپ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T570

اکنون Lenovo Thinkpad جایگاه ویژه‌ای را در میان لپ تاپ های قابل حمل اشغال می‌کند، زیرا برای بسیاری از آنها برای کارهای تجاری عالی است، حتی اگر در سال‌های اخیر مدل‌های زیادی وجود داشته باشد که مفهوم تجارت را کمی گسترده‌تر تفسیر می‌کنند. از میان سری‌های مختلف موجود در حال حاضر، سری T می تواند از پس بسیاری از کاربران قرار بگیرد.

البته، جنس بدنه نیز از پلاستیک فایبرگلاس مشکی مات است، بنابراین خبری از آلومینیوم برس خورده در آن نیست در عین حال، عناصر تضمین کننده استحکام هنوز در زیر پلاستیک پنهان هستند. بر این اساس، لپ تاپ استوک لنوو مدل T570 نیز یک جلوه عظیم ایجاد می کند، اگر به طور تصادفی سعی کنید دستگاه ۲ کیلوگرمی را با یکی از گوشه های آن بلند کنید، مشکلی وجود نخواهد داشت. طراحی لولاها که می توانند در ۱۸۰ درجه باز شوند نیز محکم است و اگرچه نمایشگر را نمی توان با یک دست در برابر آهنرباهایی که بسته شدن را محکم می کنند باز کرد، اما بعداً می توان آن را جابجا کرد و حتی در موقعیت خود آن را جابجا کرد.

خرید لپ تاپ استوک لنوو تینک پد

لپ تاپ لنوو مدل T570

دو لولا فلزی پایه را به نمایشگر به طور محکم متصل می کند. آنها حداکثر زاویه باز شدن ۱۸۰ درجه را می دهند. آنها بسیار سفت هستند و نمایشگر را به خوبی در موقعیت خود نگه می دارند، زیرا نمایشگر فقط در صورت وجود لرزش اندکی به سمت خود می چرخد. می توانید درب را با یک دست باز کنید. خود درب نمی تواند کاملاً با ثبات پایه سازگار باشد.

صفحه کلید دقیق لپ تاپ lenovo

لپ تاپ Lenovo T570 همچنان از یک صفحه‌کلید سیاه‌رنگ با نام Precision Keyboard استفاده می‌کند که با صفحه‌کلید عددی اختصاصی ارائه می‌شود به همین خاطر جزو بهترین ها برای حسابداری محسوب می شود پس اگر قصد خرید لپ تاپ استوک برای حسابداری را داشتید این لپ تاپ لنوو می تواند گزینه خوبی باشد. در نگاه اول، به نظر می رسد که شبیه به ThinkPad T560 است، اما اندازه آن به دلیل کوچکتر بودن به گونه ای متمایز شده است. سازنده مجبور شد چند کلید را باریک کند تا در شاسی باریک‌تر جا شود. این شامل سه کلید درست در کنار نوار فاصله و همچنین چهار کلید سمت چپ برای بازگشت است. کلیدهای کمی مقعر برای نویسندگان پرکار عالی هستند. نور سفید دو مرحله ای تجربه تایپ را در محیط های تاریک بهبود می بخشد.

همچنین تغییراتی در جایگزینی ماوس وجود دارد. سطح صفحه لمسی اکنون مستقیماً از دکمه های اختصاصی TrackPoint شروع می شود همچنین یک پد لمسی دقیق است که در آن ورودی‌ها به جای درایور شخص ثالث توسط ویندوز اجرا می‌شوند. این همچنین به این معنی است که تمام تنظیمات مهم را در تنظیمات ویندوز خواهید یافت. تاچ پد صاف در عمل بسیار خوب عمل می کند و صدا نمی دهد. اندازه در ۱۰ × ۷ سانتی‌متر (~ ۴ × ۲٫۷ اینچ) کافی است.

ادامه مطلب
بررسی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 15، لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه عمر باتری طولانی دارد

قیمت لپ تاپ استوک لنوو مدل t570

در هنگام خرید لپ تاپ استوک و یا هر محصولی دیگر به قیمت زیاد توجه می شود بنابراین ما سعی کردیم قیمت لپ تاپ استوک لنوو مدل t570 را در پایین ترین سطح خود بگنجانیم

بررسی لپ تاپ hp probook 650 g2

لپ تاپ hp probook 650 g2 از سری لپ تاپ‌های ۱۵٫۶ اینچی شرکت اچ پی است که با عملکرد بی‌نظیر و در عین حال قیمت بسیار مناسب طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده است.

جنس پلاستیک سخت به کار رفته در بدنه و قاب این لپ تاپ دست دوم، موجب راحتی کاربران در حمل آن می‌گردد. بخش بیرونی بدنه و قاب به رنگ خاکستری تیره و قسمت داخلی آن به رنگ نقره‌ای است که هر دو تداعی‌گر ساختار قدرتمند بدنه هستند.

لپ تاپ hp probook 650 g2

سخت افزار فوق‌العاده لپ تاپ استوک hp 650 g2

با بهره‌مندی از پردازنده Core i5-6300U، از حداقل فرکانس پردازشی ۲٫۶ گیگاهرتز برخوردار است. لپ تاپ استوک اروپایی HP 650 G2، از کارت گرافیک مجزا با پردازنده اصلی برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپ تاپ صنعتی اچ پی ۶۵۰ g2 با تکیه بر قدرت پردازش گرافیکی ۲GB ADM R7 350 قادر به اجرای برنامه‌های گرافیکی نسبتاً سنگین مانند فتوشاپ و اتوکد خواهید بود. رم ۸ گیگابایتی لپ تاپ استوک اچ پی ۶۵۰ G2، از نوع جدید DDR4 است. حافظه اصلی این لپ تاپ از ظرفیت ۱۸۰ گیگابایتی SSD برخوردار است .

صفحه کلید راحت و شیک برای کار شما

لپ تاپ دارای صفحه کلید شیک و نسبتاً بزرگی است. کلیدهای رون آن کاملاً خوانا هستند و کلیدهای مجزا دارای اندازه کافی هستند که به لطف سطح راحت آن، چسبندگی کافی دارند. بازخورد این صفحه کلید هنگام تایپ بسیار خوب است.

لپ تاپ hp probook 650 g2

پورت‌ها و اتصالات لپ تاپ ۶۵۰ g2

  1. سمت راست: دارای  2 عدد USB 3.0، کارت خوان LAN، پورت اتصال اینترنت، درگاه سیم کارت، DisplayPort،اتصال شارژ، USB Type-C
  2. سمت چپ: دارای  کارت خوان هوشمند و DVD-RW
  3. جلو: چراغ های اعلام وضعیت
  4. پشت: دارای دو پورت VGA, RS-232

قیمت لپ تاپ hp 650 g2 i5

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر کیفیت کالا قیمت آن نیز خیلی برایتان مهم است. من به شما لپ تاپ اچ پی را پیشنهاد می‌کنم. این لپ تاپ تمام نیازهای شما را به نحو احسن برطرف می‌کند و قیمت لپتاپ hp نسبت به بازار بسیار پایین‌تر است.

همچنین می‌توانید برای قیمت لپ تاپ دانشجویی ۶۵۰ G2 با مشاوران فروش سایت در تماس باشید و بهترین لپ تاپ را انتخاب و خریداری کنید.

خرید لپ تاپ ارزان hp 650 g2

لپ تاپ hp 650 g2 که معرفی کردم یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ حال حاضر بازار است. این لپ تاپ با سی پی یو Core i5 می‌تواند از عهده هر بازی با بالاترین گرافیک بربیاد. اگر دنبال خرید ارزان لپ تاپ صنعتی و دانشجویی هستید، پیشنهاد من لپ تاپ اچ پی ۶۵۰ g2 است.

مشخصات لپ تاب HP ZBook 15 g2

پردازنده مرکزیINTEL CORE i7  4810QM
حافضه RAM16GB DDR3
 حافظه داخلی۲۵۶GB SSD
پردازنده گرافیکی۲G Nvidia quadro k 2100m
صفحه نمایش۱۵٫۶inch full HD
وزن۲٫۹کیلوگرم
اقلام همراهشارژر و کابل برق

لپ تاپ hp zbook 15 g2 k2100m دارای ویژگی های خاصی مانند یک صفحه نمایش واضح تر از نرمال و گرافیک حرفه ای میباشد. سری زی بوک دارای طرح بسیار زیبا همراه با ضخامت کم و وزن سبک است که پیش از این هرگز در لپ تاپ های سری قبلی شرکت اچ پی و نیز سایر برندها شاهد نبوده ایم. صرفه جویی درانرژی، عمر باتری بیشتر، صفحه نمایش زیبا، و قیمت خوب همگی امتیازاتی هستند که لپ تاپ hp zbook 15 g2 k2100m را به لپ تاپی مناسب و ایده آل تبدیل کرده است. شرکت اچ پی لپ تاپ hp zbook 15 g2 k2100m را بعنوان ایستگاه کاری قدرتمند سیار معرفی کرده است.

hp zbook 15 G2

کیفیت ساخت و طراحی زیبا لپ‎تاپ HP ZBook 15 G2

فریم صفحه کلید و عرشه زی بوک ها با فلز ساخته شده اند ، اما درب پایین پلاستیکی پلی کربنات است که این یکی از نقاط قوت زی بوک است، نوربیشتر و استفاده از ابزار کمتربرای بخش بالایی اجازه می دهد تا دسترسی به اجزای داخلی بهتر و راحتتر صورت گیرد.
درایو سی دی، اسلات حافظه، و اسلات برای لوازم جانبی مانند ماژول پهن باند تلفن همراه از دیگر امکانات لپ تاپ های سری زی بوک هستند. ضمنا باتری لپ تاپ های زی بوک قابل جابجایی و تعویض است چیزی که شما در اکثر مدل های جدید بخصوص اولترابوک ها پیدا نمی کنید.

اجزای سیستم شامل پردازنده Intel، کارت گرافیک Nvidia یا AMD و GPU گسسته از دیگر امکانات بروز لپ تاپ های سری زی بوک است.

ادامه مطلب
بررسی نوت بوک Acer Aspire E5-575G (i5-7200U, GTX 950M)

صفحه نمایش مات با کیفیت Full HD

یکی از بزرگترین نقاط قوت لپ تاپ صفحه نمایش مات با کیفیت آن است ، صفحه نمایش ۱۵ HP ZBook یک صفحه نمایش Full HD و ۱۰۸۰ است، هر چند برخی از رقبا مانند اپل با MacBook Pro و توشیبا با KiraBook از صفحه نمایش هایی با وضوح بالاتر استفاده کرده اند، اما ۱۵ HP ZBook با یک صفحه نمایش مات و قابلیت DreamColor که آن را برترین صفحه نمایش در بین نمایشگر های لپ تاپ ها کرده است، توانسته تمایز خود را با رقبا حفظ کند.

1501725528_11

HP سه نمایشگر مختلف برای ۱۵ HP ZBook ارائه می دهد:

  • HD + با رزولوشن ۹۰۰*۱۶۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی cd / m² ۲۰۰ با نسبت کنتراست ۳۰۰: ۱
  •  Full HD  با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل و حداکثر روشنایی cd / m² ۳۰۰ با نسبت کنتراست ۵۰۰: ۱ و زاویه دید عالی
  •  Full HD DreamColor یک پانل ۳۰ بیتی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و نسبت کنتراست ۶۰۰: ۱ و همچنین زاویه دید فوق العاده

دید عالی در فضای باز و زیرتابش نور مستقیم، پانل مات با کنتراست و روشنایی بالا وهمچنین زاویه دید عالی از قابلیت های فوق العاده این صفحه نمایش است .

رنگ های سیاه بسیار عمیق هستند و تمام رنگ ها بسیار زنده می باشند. پوشش عالی فضای رنگی در تصاویر و همچنین بازی ها بسیار خیره کننده می باشد. تمامی این ویژگی ها صفحه نمایش ۱۵ HP ZBook را به یک صفحه نمایش درجه یک برای طراحی گرافیکی کرده است.

پورت‎های مختلف برای کارایی بهتر

کاربرانی که نیاز به سیستمی قوی برای وظایف علمی، انجام ویرایشها و محتوا ی گرافیکی حرفه ای دارند، زی بوک می تواند بعنوان گزینه ای کلاسیک انتخاب شود. ۱۵ HP ZBook به غیر از پورت  Thunderbolt دارای سه پورت USB 3.0، اسلات هوشمند، اترنت، پورت قفل Kesinsington، اسلات کارت نیمه پنهان SD،  یک پورت   USB 2.0، DisplayPort ، یک پورت VGA و یک کارت خوان نیز می باشد. همچنین ۱۵ HP ZBook می تواند تا چندین نمایشگر خارجی را هم پشتیبانی کند.  هر دو ماژول  WLAN , WWAN در ZBook 15 با پشتیبانی از سیم کارت و +UMTS/HSPA تعبیه شده اند.

26
27
عقب

صفحه کلید بسیار واضح با نور پس زمینه

صفحه کلید لپ تاپ HP Zbook 15 G2 فوق العاده سبک و از جنس کریستال می باشد که با استاندارد صفحه کلید ایالات متحده (QWERTY) طراحی شده است. کلیدهای جهت دار عمودی نسبتا کوچک هستند و خیلی نزدیک به یکدیگر قرار دارند. کلید ها نسبتا سفت می باشند و برچسب های کلید به راحتی قابل خواندن است (با کنتراست بسیار بالا).

 صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه با قابلیت تنظیم برای محیط های تاریک می باشد. در کل صفحه کلید این سیستم برای تایپ عالی است و حس خوبی از تایپ با این صفحه کلید خواهید داشت.

hp-zbook-15-g2-k2100m

تاچ پد دو انگشتی و راحت

پد لمسی  دو انگشتی ۱۵ HP ZBook به اندازه کافی بزرگ (۱۰۳ * ۵۹ میلیمتراینچ) است و حرکات چند انگشتی را به راحتی می توان با آن انجام داد.

حرکات چند لمسی مانند تصاویر چرخشی یا پیمایش با سه انگشت اول باید فعال شوند. سرعت واکنش ورودی کاملا مناسب است. TrackPoint که درداخل کیبورد جاسازی شده بسیار دقیق است و جایگزین مناسبی برای پد لمسی ارائه می دهد .

پردازنده قوی اینتل

لپ تاپ hp zbook 15 g2 k2100m workstation که به ایستگاه‌های رایانشی و پردازشی شهرت دارد از توان بالایی برای اجرای برنامه‌های پیشرفته برخوردار است و معمولا برای کاربردهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این لپ تاپ ها روی توان محاسباتی دستگاه تاکید می‌شود و به همین دلیل اغلب آنها می‌توانند با استفاده از توان پردازش موازی و محاسبات پیکسلی، سرعت بالایی در اجرای نرم‌افزارهای پیشرفته داشته باشند. از میان این کاربردها می‌توان به اجرای نرم‌افزارهای مهندسی، شبیه‌سازی، مدل‌سازی، ایجاد و ویرایش محتوای سه‌بعدی برای مشاغلی مثل هوا و فضا، نفت، پویانمایی و تدوین ویدیو اشاره کرد.

این لپ تاپ از پردازنده Core i7-4810QM Intel که یک پردازنده نسل چهارمی چهار هسته ای فوق سریع ۶ مگ کش بر اساس معماریHaswell می باشد بهره می گیرد. با توجه به فناوری Hyperthreading، چهارهسته می تواند به طور موازی به هشت جریان تبدیل شود که منجر به استفاده بهتر و بهینه تر از CPU میشود.

هر هسته سرعت پایه ۲٫۸گیگاهرتز را ارائه می دهد، اما می تواند افزایش سرعتی تا ۳٫۸ گیگاهرتز (برای ۴هسته فعال) توسط تکنولوژی Turboboost داشته باشد .

این پردازنده رزولوشن بسیاربالای 3840×۲۱۶۰ در فرکانس ۶۰ هرتز را پشتیبانی کرده و از رابط پیشرفته نرم‌افزاری OpenGL4.3 (که برای رندرینگ محتوای دو بعدی و سه‌بعدی استفاده می‌شود و امکان استفاده از توان کارت گرافیکی را برای برنامه‌های مختلف مثل نرم‌افزارهای مدلسازی، طراحی، شبیه‌سازها، مصور سازی اطلاعات و واقعیت افزوده فراهم می‌کند) پشتیبانی می کند.

معماری Haswell کوچکتر از معماری IVY Bridge و همراه با بهبود عملکرد GPU و CPU است. CPU ها مثل نسل قبل در ابعاد ۲۲ نانومتری تولید می شوند اما به نسبت حرارت کمتری تولید می کنند و در مقایسه با سری های مشابه از نسل پیشین خود کمی قویتر شده اند.

با اینکه این پردازنده نسل چهارمی میباشد اما باتوجه به اینکه از سری قدرتمند MQ است، قدرت پردازشی آن از اکثر پردازنده های نسل ششم و هفتم بیشتر است زیرا قدرت پردازشی یک پردازنده را در کل سری آن تعیین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا