تازه های لپ تاپ

نقد و بررسی پرفروش ترین لپ تاپ های ایران

مشخصات کلی لپ تاپ ThinkPad T540p | ویژگی ها

  • مشخصات فيزيکي ابعاد: 27 × ۲۴۷ × ۳۷۶ ميلي‌متر – وزن: ۲٫۵۰ کيلوگرم
  • پردازنده مرکزي: Intel Core i5 ۴۶۸۰۰MQ ۲٫۵۰GHz up to 2.90GHz
  • حافظه RAM:  با ظرفيت ۸ گيگابايت – داراي حافظه رم از نوع DDR3
  • حافظه داخلي: با ظرفيت ۲۵۶ گيگابايت SSD – داراي حافظه داخلي از نوع ssd قابلیت نصب M2 SSD
  • پردازنده گرافيکي:  INTEL HD Graphics 4600
  • صفحه نمايش: 15.6 اينچ FHD|1920X1080
  • امکانات :  تبديل‌پذير¡ باريک و سبک¡ کاربري مالتي‌مديا¡ با صفحه‌نمايش مات
  • ساير مشخصات  – Microsoft Windows 8.1

لپ تاپ ThinkPad T540p | ویژگی ها

لپ تاپ لنوو T540p پردازنده i5 مدل دیگری از لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی و صنعتی شرکت لنوو است که پس از معرفی پردازنده‌های نسل چهارم شرکت اینتل و در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شد.
تمرکز این لپ‌تاپ روی عملکرد است و با کارایی بسیار خوب و ابعاد مناسب می‌تواند همراه همیشگی شما در محل کار، کارگاه یا محیط‌های آموزشی مثل دانشگاه باشد.
T540 کمی بعد از T440 وارد بازار شد و به جز سخت‌افزار و قطعات داخلی، تفاوت دیگری با هم ندارند.
بازار هدف سری T540p هم مثل مدل‌های گذشته، کاربرانی هستند که می‌خواهند با هزینه‌ای معقول، یک لپ‌تاپ حرفه‌ای کلاس اداری (Business) تهیه کنند.
این سری، کیبوردی عالی دارند و کیفیت ساختشان هم، با وجود بدنه‌ی تمام‌پلاستیکی، یک سر و گردن بالاتر از قیمتشان است.
اگر علاقه‌مندید که در مورد لنوو تینک‌پد T540p بیشتر بدانید، با بررسی این کالا در LENOVO.WS همراه شوید.

تا نسل چهارم  ™ Intel® Core

لپ تاپ لنوو T540p با پردازنده اینتل Core™ i7-4600 و ۴گیگابایت رم DDR3 و ۵۰۰ گیگابایت هارد، لپ تاپ به روز و مناسب محسوب می شود. این لپ تاپ با داشتن گرافیک HD 4600  مناسب برای  بازی های جذاب و تصاویر دیدنی  است.

صفحه کلید ارتقا یافته برای ویندوز ۸ پیشرفته

با اندازه مناسب و مقاوم ، لپ تاپ افسانه ای ThinkPad دارای یک صفحه کلید ارگونومیک برای ارائه  آرایه ای کامل بوده و احساس بسیار خوبی را به دست می دهد و TrackPoint®  که در حال حاضر برای ویندوز ۸ بهینه سازی شده است همچنین همراه با دکمه های مناسب چند رسانه ای، قابلیت عملکرد قفل و دسترسی فوری به نمایش برنامه های مختلف بهینه شده است. به علاوه با سایز بزرگتر،  TrackPad با ادغام  ۵ نقطه ای می توان راه های متعددی را از طریق تنظیمات پیکربندی مورد استفاده قرار داد.

صفحه نمایش HD + / FHD با فناوری IPS

دارای سوئیچینگ مورد نیاز برای حالت هواپیما (IPS) FHD یا HD + (با شفافیت ۲۸۸۰ * ۱۶۲۰) و صفحه نمایش ال سی دی با روشنایی بالا. فن آوری IPS اجازه می دهد تا برای رنگ های روشن تصویر بهتری داشته باشیم و زاویه دید ۱۸۰ درجه فراهم شده است. با گزینه چند لمسی اختیاری شما می توانید تجربه ناوبری سازگارتری نسبت به زمان داشته و لذا از پاسخ بی عیب و نقص لذت ببرید.

اتصال ۳G و فناوری NFC

اتصال به شبکه های بی سیم ۳G به راحتی و در قالب سیم کارت از پیش نصب شده و برای استفاده  در لنوو و برای دسترسی فراهم شده است. شما همچنین می توانید در مدل T540p با ارتباطات میدانی نزدیک (NFC) برای تسهیل در استفاده آسان، راه امنی را برای به اشتراک گذاشتن داده ها با دستگاه های پیکربندی شده، شبکه، و کارهای دیگر در اختیار داشته باشید.

گرافیک لپ تاپ استوک لنوو T540p پردازنده i5

با پردازنده های گرافیکی NVIDIA® GeForce® GT 730M ،
شما از یک تجربه تصویری و سریع تر که یک فرصت عالی رار برای بازی تضمین می کند بهره مند می شوید. همچنین شما می توانید پیش نمایش / ایجاد ویدئو HD را تا چهار برابر  سریع تر و با  روش کامل / تسهیم عکس در کمتر از نیم ساعت بپردازید.

با دوام زیاد و با MIL-SPEC تست شده

T440p با هشت مشخصه آزمون نظامی در مورد تنظیمات برای استحکام، دوام و کیفیت شامل :
فشار بالا، رطوبت، لرزش، درجه حرارت بالا، شوک دما، کم فشار (۱۵۰۰۰ فوت)، دمای پایین، و گرد و غبار سازگاری دارد.
علاوه بر این، فن آوری با استفاده از فیبر کربن در بالا و منیزیم در پایین برای منظور وزن کمتر و سبک تر و با استحکام و سختی بیشتر طراحی شده است.

ذخیره سازی ۱TB و USB 3.0

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0
همچنین جک صدا مخصوص هدفون و میکروفن، خروجیVGA و
کارت خوان از نوع SD، MMC، SDXC و SDHC می باشد.
قابلیت های ارتباطی آن شامل Bluetooth 4.0 وWi-Fi 802.11b/g/n  می شوند.

دالبی پیشرفته صوتی V2

مجموعه ای از فن آوری های صوتی اعم از صدای دالبی ،
محیط با صدای فراگیر سینمایی برای پخش موسیقی،
فیلم، بازی و موارد بیشتر ارائه شده است.

در مورد هر یک از این جزئیات به وضوح تجربه تاثیر کامل در مورد سرگرمی در هر جایی ارائه شده است.

پورت VGA

پورت VGA برای اتصال به پروژکتور در اتاق کنفرانس است که هنوز هم یک کسب و کار ممکن است آن را داشته باشند و VGA اصلی به معنی این است که هیچ دانگلی برای خرید / از دست دادن / جایگزین کردن وجود ندارد.

لپ تاپ HP EliteBook 745 G2

لپ تاپ HP 745 G2 از بدنه آلومینیوم ساخته شده و با وزن ۱٫۶۳ کیلوگرم یکی از با کیفیت ترین لپ تاپ های سری الایت بوک محسوب می شود. اینلپ تاپ دست دوم دارای پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز از نوع AMD A8 PRO-7150B می باشد که می تواند اطلاعات را با سرعت بالایی پردازش نماید و همچنین از ۸ گیگابایت رم از نوع DDR3L به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD بهره می برد و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۷ و ۸٫۱ و ۱۰ را دارد و مجهز به پورت های متنوعی اعم از ۴xUSB3.0، VGA، HDMI، LAN، DisplayPort می باشد. سی پی یو این دستگاه دارای ۸ مگابایت کش می باشد .

ادامه مطلب
بررسی لپ تاپ Dell XPS 15 9570 (i7, UHD, GTX 1050 Ti Max-Q)

امکانات لپ تاپ HP 745 G2 :این مدل از لپ تاپ دارای یک کارت گرافیک آنبرد از نوع AMD Radeon R5 می باشد و از یک باتری ۳ سلولی لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۵۰ وات ‌ساعت نیز بهره می برد و برای اتصاب به دستگاه های جانبی دیگر از به قابلیت وای فای و بلوتوث نسخه ۴ نیز مجهز شده است و اسپیکر های داخلی آن از نوع استریو بوده که می تواند صدا را با کیفیت عالی پخش نماید. صفحه نمایش این نوت بوک از نوع LED در اندازه ۱۴ اینچ بهره مند شده و دارای امکانات دیگری است که می توان به شیار کارت حافظه ، وبکم و غیره نیز اشاره نمود.

مشخصات کلی لپ تاپ اچ پی ۷۴۵ G2

ابعاد۲۳٫۷ * ۳۳٫۹ * ۲٫۱ سانتی متر
وزن۱٫۹۲ کیلوگرم
پورت Kensington Lockدارد

پردازنده ی مرکزی

سازنده ی پردازندهAMD
سری پردازندهA10
مدل پردازندهPro-7350B
حافظه کش۴ مگا بایت
فرکانس پردازنده۲٫۱ گیگاهرتز تا ۳٫۳ گیگاهرتز

حافظه ی RAM

ظرفیت حافظه ی RAM۸ گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3

حافظه ی داخلی

ظرفیت حافظه ی داخلی۲۵۶ گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیSSD
مشخصات حافظه ی داخلی۷۲۰۰ rpm

پردازنده ی گرافیکی

سازنده پردازنده گرافیکیAMD
مدل پردازنده گرافیکیRadeon(TM) R6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکییک گیگا بایت

صفحه نمایش

اندازه ی صفحه نمایش۱۴٫۱ اینچ
دقت صفحه نمايش۱۳۶۶ * ۷۶۸ پیکسل
صفحه نمایش ماتاست
صفحه نمايش لمسینیست

امکانات

درایو نوریندارد
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو
کیبورد با نور پس زمینهدارد
حسگر اثر انگشتدارد
شبکه بی سیم Wi-Fiدارد
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi۸۰۲٫۱۱a/b/g/n
پورت شبکه ی ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIندارد
پورت DisplayPortدارد
تعداد پورت USB 3.0۴ عدد
تعداد پورت USB 2.0ندارد
پورت USB Type_Cندارد
پورت eSataندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
پورت Docking Stationدارد
بلوتوثدارد
کارت خواندارد

سایر مشخصات

نوع باتری۶ سلولی
توضیحات باتریباتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰ میلی آمپر ساعت
سیستم عاملسیستم عامل ویندوز
توضیحات سیستم عاملغیر اورجینال, نسخه‌ی ۶۴ بیت قابل تغییر
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق_درایورهای لپ تاپ

دستگاه های ورودی و نگهداری

صفحه كليد

لپ تاپ HP 745 G2 اساسا دارای صفحه کلید مشابه با EliteBook 840 است. با این حال، ۷۴۵ دارای نور پس زمینه صفحه کلید است که در ۸۴۰ موجود است.

نگهداری

تفاوت های جزئی بین لپ تاپ HP 745 G2 و EliteBook 840 در اجزاى داخلى یافت می شود. ۷۴۵ دارای شکاف SSD 840 نیست. با این حال، یک اسلات برای مودم ۳G / 4G (فرمت M.2) وجود دارد. شکاف سیم کارت زیر باتری است.

 نمایشگر

نمونه بررسی ما یک مدل مات، صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن واقعی ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل است. EliteBook نیز با یک صفحه HD + (1600×۹۰۰ پیکسل) در دسترس است.

با توجه به راهنمای سخت افزار، EliteBook نیز با صفحه Full HD در دسترس است. با این وجود، ما هیچ مدل مجهز به آن را پیدا نکردیم.

-EliteBook 745 در مقابل sRGB EliteBook 745 vs. sRGB-EliteBook 745 در مقابل AdobeRGBEliteBook 745 vs. AdobeRGB

نرخ صفحه نمایش HD در همه جا قابل توجه نیست. روشنایی (۲۰۱٫۸ cd / m²) و کنتراست (۲۸۹: ۱) بسیار پایینتر از حد متوسط ​​است. چنین صفحه نمایشی در لپ تاپ از بخش کم بودجه قابل قبول است، اما نه در ۹۰۰ یورو (۱۱۶۶ دلار) EliteBook. ما حداقل ۲۵۰ سی سی دی / متر مربع و کنتراست بیش از ۵۰۰: ۱ انتظار داشتیم.

با تولید رنگ صفحه نمایش نه قیمت خرید لپ تاپ و نه انتظارات در EliteBook را توجیه می کند. میانگین تغییرات صفحه نمایش DeltaE 2000 برابر با ۱۲٫۵۱ است.

اکثر صفحه نمایش هایی که ما ارزیابی کرده ایم این میزان بالا را به دست آورده اند – به ویژه آنهایی که از بخش کم بودجه هستند. تغییر DeltaE 2000 کمتر از ۳ خواهد بود مطلوب است. علاوه بر این، روی صفحه نمایش یک قالب آبى رنگ متمایز را نشان می دهد.کاربرانی که می توانند صفحه را کالیبره کنند باید این کار را انجام دهند. پس از کالیبره کردن صفحه نمایش، میانگین DeltaE 2000 به میزان ۴٫۱۶ کاهش یافت. قالب آبی رنگ حذف شدند. صفحه نمایش نمی تواند AdobeRGB یا فضاهای رنگ sRGB تولید کند. نرخ پوشش ۳۴٫۹٪ (AdobeRGB) و ۵۰٫۳٪ (sRGB) است.

EliteBook نمیتواند زاویه دید پایدار ارائه دهد. هنگامی که زاویه دید عمودی تغییر می کند تصویر به سرعت به طور خاص تحریف می شود. به نظر می رسد بهتر است به صورت افقی، و حتی چند نفر می توانند صفحه نمایش را همزمان مشاهده کنند. با توجه به سطح مات، EliteBook می تواند در خارج از منزل استفاده شود. با این حال، به دلیل روشنایی نسبتا کم و کنتراست پایین آن، بایداز اطراف بیش از حد روشن اجتناب کنید.

ادامه مطلب
بررسی لپ تاپ قدرتمند Dell XPS 15 7590 Core i9 و GeForce GTX 1650 OLED

کارایی

HP EliteBook 745 G2 عمدتا به مشتریان شرکت های بزرگ است. این ویژگی های تجاری رایج مانند TPM، پورت اتصال و WWAN (اختیاری) را فراهم می کند. نمونه بررسی ما حدود ۹۰۰ یورو (~ ۱۱۶۶ دلار) فروخته می شود. تنظیمات دیگر نیز موجود است. یک خط EliteBook 840 ساخته شده بر پایه پردازنده های اینتل نیز یک جایگزین خواهد بود.

اطلاعات سیستم: HP EliteBook 745 G2

پردازنده لپ تاپ HP 745 G2

APU از AMD در EliteBook نصب شده است. این معماری مبتنی بر معماری جدید Kaveri AMD است و به نام A10 Pro-7350B نامگذاری شده است. “Pro” در نام نشان می دهد که APU عمدتا به مشتریان تجاری هدایت می شود. AMD ثبات و دوام بالا خود را تضمین می کند.بخش CPU APU یک پردازنده چهار هسته ای است که دارای سرعت پایه ۲٫۱ گیگاهرتز می باشد. سرعت آن می تواند تا ۳٫۳ گیگاهرتز از طریق توربو شتاب داده شود. TDP APU با ۱۹ وات کمی بالاتر از پردازنده های ULV اینتل از نسل Haswell (15 وات) است.اطلاعات بیشتر، تجزیه و تحلیل و معیارها را می توان در مقاله تحلیل ما درباره APU های Kaveri AMD یافت.ما نمیتوانیم عملکرد کامپوننت کامل پردازنده را بازیابی کنیم. این پردازنده تست تک نویسی معیار Cinebench را با ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز انجام داد. CPU با آزمایش ۱٫۹ تا ۲٫۵ گیگاهرتز در آزمایش های چند موضوع عمل می کند. هر دو حالت در حالت های AC و باتری مشاهده شد.


لپ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad A475

لپ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad A475 یک لپ تاپ با کیفیت ، زیبا و با کارایی مناسب می باشد. قدرت در اجرای برنامه ها با قلب تپنده پرسرعت سی پی یو AMD A12 است.شما می توانید به راحتی با این لپ تاپ استوک lenovo کارهای خود را انجام دهید . حافظه رم از نوع DDR4 به شما این اجازه را می دهد تا براحتی برنامه هایی که نیاز به سرعت بالای پردازش دارند را اجرا نموده و از آن لذت ببرید. اگر به فکر یک لپ تاپ استوک با کیفیت و قدرتمند برای کارهای طراحی خود هستید ما به شما این لپ تاپ شرکت لنوو را پیشنهاد می نماییم.

اگر در وهله اول به دنبال یک لپ تاپ هستید که به دلیل کارایی آن همراه با فضای ذخیره سازی و در حالی که اولویت دوم برای تهیه پشتیبان باتری است ، این لپ تاپ را انتخاب کنید.ThinkPad A475 همان تعامل افسانه ای را ارائه می دهد که متخصصان فناوری اطلاعات و کاربران نهایی به طور مشترک عاشق آن بوده اند و انتظار دارند از ThinkPad – تمام روز .و با بیش از ۱۰ ساعت دوام باتری این زمان بی وقفه زیادی است

پیکربندی و اتصال

برای حفظ سطح عملکرد ، لپ تاپ مجهز به AMD Quad Core A12-9800B است که با سرعت کلاک ۲٫۷ گیگاهرتز کار می کند و وجود ۸ گیگابایت حافظه RAM DDR3 جنبه پردازش دستگاه را قویتر می کند.Lenovo Thinkpad A475 روی ویندوز۱۰  حرفه ای اجرا می شود که با معماری ۶۴ بیتی تنظیم شده است. وقتی صحبت از گرافیک می شود ، این لپ تاپ با AMD Radeon R7 همراه است. برای اتصال ، لپ تاپ گزینه های زیادی مانند شبکه بی سیم ۸۰۲٫۱۱ a / b / g // n / ac و بلوتوث v4.1 را ارائه می دهد.

پردازنده

لپ تاپ ThinkPad A475 توسط AMD Pro مجهز شده است ، پردازشی که برای محاسبات برتر تجاری آماده طراحی شده است.AMD Pro با پیشرفت چشمگیر در معماری واحد پردازش سریع (APU) خود ، قدرت و بازدهی را برای محاسبات و همکاری در دنیای واقعی بهینه می کند. علاوه بر این ، با گرافیک یکپارچه AMD Radeon visual ، از تصاویر زنده و نمایش های خیره کننده لذت خواهید برد.

همراه با پردازش AMD Pro A Series ، لپ تاپ ThinkPad A475 از قابلیت کنترل دسک تاپ و موبایل برای سخت افزار سیستم یا DASH استفاده می کند.این ابزارها و ویژگی های مدیریت منبع باز با کاربرد آسان مبتنی بر وب ، امکان مدیریت از راه دور سیستم ها را فراهم می کنند.سرپرستان فناوری اطلاعات شما می توانند به راحتی به لپ تاپ ها دسترسی پیدا کنند ، چه از طریق سیستم عامل پاسخگو روشن باشند ، چه از سیستم خاموش استفاده کنند و یا از سیستم عامل غیر پاسخگو و خارج از سرویس برخوردار باشند.

با DASH ، IT می تواند به راحتی تشخیص و عیب یابی از راه دور ،مدیریت دارایی و راه اندازی خودکار سیستم را انجام داده و خاموش کند. DASH مدیریت شبکه ها را بسیار راحت تر می کند و هم در هزینه های مدیریت و هم در وقت صرف شده برای بازدیدهای میز کار صرفه جویی می کند

باتری ، دوربین و دستگاه ورودی

لپ تاپ لنوو A475 از یک باتری لیتیوم یونی ۳ سلولی برای تهیه پشتیبان ضروری باتری تشکیل شده است.عمر واقعی باتری متفاوت خواهد بود و به عوامل زیادی مانند پیکربندی و استفاده از محصول ، استفاده از نرم افزار ، عملکرد بی سیم ، تنظیمات مدیریت برق و روشنایی صفحه بستگی دارد. حداکثر ظرفیت باتری با گذشت زمان و استفاده کاهش می یابد.

همچنین تماس ویدیویی از طریق وب کم انجام می شود و فیلم با وضوح HD 720p ضبط می شود.این لپ تاپ دارای چندین دستگاه ورودی مانند صفحه لمسی با پشتیبانی از چند حرکت و صفحه کلید نوت بوک استاندارد است. تماس ویدیویی از طریق وب کم انجام می شود و فیلم با وضوح ۷۲۰p ضبط می شود.

ادامه مطلب
بهترین لپ تاپ های استوک را از دست ندهید!

صفحه نمایش و ذخیره سازی

Lenovo Thinkpad A475 از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی Full HD LED IPS با وضوح صفحه نمایش ۱۹۲۰X1080 پیکسل بهره می برد و داشتن صفحه نمایش لمسی صفحه نمایش را از دست می دهد. در حالی که `بخش ذخیره سازی لپ تاپ شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD است که وظیفه خود را با سرعت بالایی انجام می دهد.لپ تاپ ThinkPad A475 مورد و ضرب و شتم قرار گرفته و برای سال های زیادی ساخته شده است. نام Think به این معنی است که در برابر ۱۲ الزامات درجه نظامی و همچنین ۲۰۰ بررسی دقیق آزمایش شده است.از تحمل دمای قطب شمال -۲۰ درجه سانتیگراد ، تا چرخه های طوفان گرد و غبار ۶ ساعته ،برای شوک های مکانیکی و آزمایش انفجاری ، بیش از این می تواند از عهده افت و ضربات زندگی روزمره برآید.

 لپ تاپ دست دوم اچ پی Elitebook 745 G3 A10-8700B 

لپ تاپ دست دوم مدل Elitebook 745 G3 یکی از لپ تاپ های باریک و سبک سری الایت بوک کمپانی HP است که با ابعاد ۱۷ × ۲۳۶ × ۳۳۷ ميليمتر تولید شده و با وزنی معادل ۱٫۵ کیلوگرم در بازار به فروش می رسد. این لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز ۷ پروفشنال نسخه ۶۴ بیت سازگار بوده و دارای صفحه نمایشی در اندازه ۱۴ اینچ است که با رزولوشن HD توانایی نمایش تصاویر با کیفیت خوب را دارد و با روکش ماتی که برای آن در نظر گرفته شده می توانید براحتی در محیط های پر نور از آن استفاد ه نمائید. در بالای صفحه نمایش این مدل از لپ تاپ یک دوربین وبکم قرار دارد که می توانید از طریق آن با دوستان خود ارتباط تصویری برقرار نمائید.

لپ تاپ استوک اچ پی Elitebook 745 G3 A10-8700B

ساختار سخت افزاری لپ تاپ استوک اچ پی Elitebook 745 G3 A10:

لپ تاپ HP 745 G3 از سخت افزار قدرتمندی مانند یک پردازنده ۴ هسته ای AMD مدل A10-8700B با حداکثر فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت رم DDR3 به همراه ۱ ترابایت حافظه داخلی HDD و یک کارت گرافیک Amd Radeon R16 با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی برخوردار است. این مدل از لپ تاپ استوک قابلیت پشتیبانی از شبکه بیسیم WiFi، بلوتوث نسخه ۴ و NFC را داشته و مجهز به کارت خوان و باتری لیتیوم یون ۳ سلولی با ظرفیت ۴۶ وات ساعت می باشد. لپ تاپ استوک اچ پی مدل Elitebook 745 G3 دارای پورت های متنوعی است که می توان به USB 3.0، DisplayPort، VGA، USB-C، LAN Gigabit Ethernet ، جک هدفون و میکروفن کومبو نیز اشاره نمود.

مشخصات فنیلپ تاپ دست دوم اچ پی Elitebook 745 G3 A10 8GB 1TB


سخت افزار

 صفحه نمایش

روکش مات ۱۴inch- LED backlight – HD (1366×768)

 پردازنده

AMD A10-8700B Quad-Core 1.8GHz up to 3.2GHz – 2MB Cache

 حافظه داخلی

۱TB HDD

 حافظه RAM

۸GB DDR3

 کارت گرافیک

Amd Radeon R16 4GB


مشخصات فیزیکی

 وزن

۱٫۵ کیلوگرم

 ابعاد

۱۷ × ۲۳۶ × ۳۳۷ ميليمتر

 سایر مشخصات

فاقد درایو نوری – کارت خوان SD /SDHC /SDXC – پورت ها ۲x USB 3.0، DisplayPort، VGA، USB-C ، LAN Gigabit Ethernet ، Headphone/microphone combo jack- حسگر اثرانگشت

 امکانات

وبکم – بلوتوث نسخه ۴ – NFC – شبکه بی سیم وای فای با استاندارد ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n/ac- باتری لیتیوم یون ۳ سلولی با ظرفیت ۴۶ وات ساعت- بلندگوهای داخلی استریو- سیستم عامل Microsoft Windows 7 Professional 64-bit Edition

 مشخصات کلی

A10-8700B CPU 8GB DDR3 RAM 1TB HDD 4GB VGA

بررسی لپ تاپ استوک HP Probook 645 G1

Probook یکی از خطوط اصلی HP است که در دنیای فناوری به دلیل طراحی ظریف، پیچیده و پیکربندی پایدار بی‌گمان از شرکت های فناوری پیشرو است. در این بخش شما را به ارزیابی نماینده خط تولید لپ تاپ استوک HP 645 G1 دعوت می کنیم. برای آشنایی با خرید لپ تاپ استوک تا پایان ما را همراهی کنید.

ارزیابی ظاهر و طراحی لپ تاپ Probook 645 G1

 طراحی فوق‌العاده لوکس و پیچیده ای دارد که ۴۰ درصد باریک‌تر از نسل قبلی و ۲۷ درصد سبک‌تر به حساب می آید. این لپ تاپ از جنس آلیاژ آلومینیوم بادوام ساخته شده است که در برابر خط و خش و اثر انگشت مقاوم است. چهار گوشه گرد نرم بدنه پایینی دستگاه را می توان به راحتی جدا کرد و هارد دیسک را جایگزین کرد. لپ تاپ استوک HP 645 G1 تست استاندارد مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر ضربه و توانایی کار در شرایط سخت استاندارد MIL-STD 810G وزارت دفاع ایالات متحده را به خوبی پشت سر گذاشته است. بنابراین می توانید در مورد استحکام دستگاه مطمئن باشید.

صفحه نمایش و بلندگوهای ۶۴۵ G1

این لپ تاپ HP ۶۴۵ G1 دارای صفحه نمایشی ۱۴ اینچی  با رزولوشن ۱۶۰۰×۹۰۰ پیکسل، زاویه دید گسترده، سطح روشنایی بزرگ حدود ۲۸۰ لوکس است که حتی زمانی که مجبور به کار در فضای باز هستید، تصاویر واضح و دقیقی ارائه می دهد.

۲ بلندگوی استریو در بالای صفحه کلید به سمت کاربر با سطح صدای متوسط ​​قرار می گیرد که با کمک نرم‌افزار صوتی DTS می توانید جزئیات صدا را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.

ارزیابی پیکربندی لپ تاپ HP 645 G1

می توان گفت که از آنجایی که لپ تاپ استوک HP 645 G1 برای کارهای اداری طراحی شده است، HP کاملاً روی عملکرد دستگاه کار کرده است. پردازنده AMD A6-5350M با فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتز تا ۳٫۶ گیگاهرتز ۱ مگابایت کش، ۲ هسته ۴ رشته برای سرعت پردازش اطلاعات سریع تر بسیار مناسب می باشد. به این ترتیب می توان گفت نسبت به نسخه قبلی عملکرد دستگاه بهبود یافته است، بنابراین می تواند به راحتی بازی ها و گرافیک های سه بعدی را در قیمت لپ تاپ استوک اچ پی مدیریت کند.

این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم DDR3، ۲ اسلات رم، تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا است. به شما امکان می دهد چندین کار را به طور همزمان باز کنید بدون اینکه CPU را تحت فشار قرار دهید.۶۴۵ G1 دارای ۳۲۰ گیگابایت هارد دیسک، سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه است. با این حال، اگر نیاز به پردازش سریع اطلاعات دارید، می توانید به SSD ارتقا دهید. 

سخن پایانی

این لپ تاپ استوک یک گزینه اختصاصی برای مشاغلی است که به گرافیک حرفه ای و نرم‌افزار با پیکربندی بالا نیاز دارند. با مشارکت AMD Radeon HD 8450 می توانید خیالتان راحت باشد که می توانید از طراحی حرفه ای، ساخت فیلم، کارهای ساخت نرم‌افزار و … استفاده کنید، علاوه بر این، بازی های سه بعدی آنلاین میان رده برای کاربران مشکلی ایجاد نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا